SUKCESY SPORTOWE DZIEWCZĄT

Za nami pierwsze półrocze roku szkolnego 2017/2018. Warto podsumować osiągnięcia sportowe dziewcząt. Nasze uczennice wzięły udział w zawodach sportowych z różnych dyscyplin. Oto nasze osiągnięcia:

1. Piłka nożna – I miejsce w gminie i III miejsce w powiecie
  2. Sztafetowe biegi przełajowe – I miejsce w gminie
  3. Koszykówka – I miejsce w gminie, II miejsce w powiecie
  4. Siatkówka – II miejsce w gminie, IV miejsce w powiecie
  5. Unihokej – I miejsce w gminie, I miejsce w powiecie, IV miejsce w regionie.

Największy sukces dziewczęta osiągnęły w unihokeju, pokonały wszystkie drużyny w gminie i w powiecie i zajęły IV miejsce w regionie, który odbył się w Mrzeżyńskim Centrum Sportu.

Od czterech lat nasze uczennice biorą również czynny udział w Nowogardzkim Biegu Ulicznym zajmując wysokie lokaty. W październiku 2017 nasze gimnazjum reprezentowała Natalia Luberadzka i Natalia Szeronos. Natalia Luberadzka zajęła II miejsce i odebrała puchar z rąk Burmistrza Nowogardu Roberta Czaplę.

Wszystkim uczennicom serdecznie gratulujemy i czekamy na dalsze sukcesy!

I. Szymańska

Mikołajki w ZSO

Idzie, idzie Święty z długą siwą brodą,
a dwaj aniołkowie za ręce go wiodą.
Niosą w wielkich koszach: słodziutkie pierniki,

ciastka i cukierki…

W Polsce dzień Świętego Mikołaja obchodzony jest tradycyjnie 6 grudnia jako wspomnienie Świętego Mikołaja biskupa Miry. Rankiem tego dnia dzieci, które przez cały mijający rok były grzeczne, znajdują drobne upominki, ukryte pod poduszką lub w innym specjalnym przygotowanym w tym celu miejscu.

Również w progi naszej szkoły wstąpił Święty Mikołaj a wraz z nim świąteczny nastrój. Grzeczni uczniowie oraz pracownicy szkoły zostali przez sympatycznego gościa obdarowani słodkim upominkiem.

Mikołaj bardzo dziękuje dorosłym pomocnikom z Rady Rodziców w przygotowaniu słodkiej niespodzianki.

Samorząd Uczniowski

Opiekun SU

Mikołajki w Szczecinie

28 listopada 2017 r. uczniowie klas 3 a i d gimnazjum  w ramach wycieczki mikołajkowej wybraliśmy się do Szczecina . Głównym punktem naszego wyjazdu była lekcja w kinie: JAK ONI TO ZROBILI? Czyli o efektach specjalnych i obejrzenie niezwykłego filmu "Za niebieskimi drzwiami".  Okazało się, że nie wszystko czego się boimy i co podziwiamy to prawda. Przy okazji mogliśmy zobaczyć też świąteczne dekoracje, którymi ozdobiony jest juz Szczecin.

Nie zabrakło nam czasu na spacer. Podziwialiśmy niezwykłą architekturę Filharmonii i Centrum Dialogu Przełomy. Kiedyś staną się one głównymi celami naszego wyjazdu.

Dzień ten był pełen niesamowitych przeżyć i wrażeń.

A. Sikorska

Mikołajkowy wyjazd do Szczecina

30 listopada 2017 r. uczniowie klas: 2a i 2b wybrali się na mikołajkową wycieczkę do Szczecina. Pierwszym punktem naszego wyjazdu były odwiedziny w parku rozrywki Fun Jump. To tutaj mieliśmy okazję sprawdzić nie tylko swoją kondycję, ale i zdolności strategiczne. Stoczyliśmy dwie bitwy paintballowym laserem, poprawialiśmy celność na strzelnicy i niczym bohater filmu „Mission Impossible” przeszliśmy precyzyjnie przez labirynt utworzony z wiązek podczerwieni.

Drugim miejscem, które odwiedziliśmy było Muzeum Techniki i Komunikacji – jedno z największych w Polsce muzeów o profilu technicznym. To był spacer przez historię szczecińskiej komunikacji miejskiej, tramwajowej i autobusowej. Zobaczyliśmy jak wyglądały polskie jednoślady – skutery Osa, motorowery: Komar i Ryś oraz powojenne motocykle Junaki. Urzekły nas pojazdy Polskiej Rzeczpospolitej Ludowej – Syrena, Fiat 126p, Warszawa, Żuk, Nysa i wiele innych. Wśród licznie zgromadzonych eksponatów znaleźliśmy ulubieńca – Smyka. Ten protoplasta samochodu małolitrażowego został zaprojektowany wspólnie z warszawskim Biurem Konstrukcyjnym Przemysłu Motoryzacyjnego i wyróżnia się jedynymi drzwiami z przodu i aż czterema miejscami do siedzenia.

Zwiedzanie zakończyliśmy jazdą w symulatorze tramwaju Konstal 105Na. W kabinie prawdziwego wagonu i dzięki trójwymiarowej wizualizacji szczecińskich ulic, mogliśmy poznać tajniki niełatwej pracy motorniczego.

Muzeum nas oczarowało! To był dzień pełen niezapomnianych wrażeń:)!